Pages

نفسي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نفسي ...

نفسي ألاقي إن الطبيعي بين الناس هو التدين و
الحب والناس تتفنن في ألوان الخير

نفسي مالاقيش الحاجات اللي انا شايفاها دلوقتي من هوان المعاصي على الناس و من بعدهم عن ربنا

نفسي كل الناس تعيش على طبيعتها ماتتصنعش

نفسي أدي ربي حقه وما أقصرش أبدا

نفسي ادي انجي حقها اوي من كل حاجة وادي كمان كل حاجة حقها سواء ناس او علم او حتى حيوانات

نفسي اشوف حلمي بيتحقق واشوف كل صحابي حققوا احلامهم واشوف كل واحده فينا حاجة كبيرة اوي في الدنيا وحاجة اكبر في الاخرة وانا معاهم ان شاء الله

نفسي اتعلم اوي عن الاسلام

نفسي ونفسي و نفسي ونفسي في حاجات كتير اوي

نفسي اعامل الناس كلها كويس

نفسي اصلح علاقتي بكل اللي حواليا

نفسي اكون بجد رمز للمسلمين

نفسي اوي اعمل برامج تفيد الناس

نفسي اكون سبب في ان حياة ولاد اخواتي كلهم تتغير للاحسن

نفسي انا وصحابي تكون علاقتنا قوية أوي أكتر من الأول و نتعاون على الخير

نفسي منطقة الهرم كلها تكون مشهورة بحاجة أحسن من اللي بيجي في ذهن أي حد من أول ما نقول شارع الهرم

نفسي ولادي يكونوا ناس تتغير بسببهم امم

نفسي البرمجة تنتشر وسط الناس كلها وتكون مصر رائدة البرمجة في العالم كله

نفسي ونفسي ونفسي ونفسي

باحلم وحلمي بسيط مش كتر مال ولا سيط باحلم أكون نفسي

0 Comments:

Post a Comment